Paylaşmak İstedikleri İçinde Patlayan Kız!

Evet uzun bi aradan sonra yine buluştuk seninle..Neden yazmadın derseniz(-ki bunu kimin diyceğide meçhul) çok uzun hikaye evleniyorum fln desem gülersiniz..Ama ona yakın bi durumdayım buda bi gerçek..

Herneyse anlatmak istediğim başka bişey,insan kendi olmalı şu hayatta..Ben ne zaman olmadığım biri gibi dawransam kaybettim çünkü.. Aşık olmak enteresan bişi herşeyin olsun istiyosun her anın hep yanında olsun mesela..Ama bunlar olamıyo tabi herzaman bide kendini anlatamayınca içinde sıkışıo herşey..Sewmek paylaşmaktır bence paylaşmak uzlaşmak bi çok konuda..Bazende kavga etmek yerli yersiz..oda keyifli oluo bazen ama böyle herşey çoook iyimiş gibi gözüküpte uzaklaşmak varya en zoru bu aslında..

Adam sana aşık olduğunu sölüo ama yazı yazmaktan hoşlandığını bile bilmio işte..Ben fevri biriyim hemde fenasından bi anda bırakıveresim geliverir herşeyi ama bu öyle olmuyo işte..Korkuyorum kaybetmekten..Ama bi yandanda bilsin kalbimdeki herşeyi istiyorum daha tanımıyorus bile birbirimizi aslında..Konuşmalarımız kısa,konuşmalarımız yüzeysel..

Sanki gizlediği bişey var da söyleyemiyormuş gibi..Sanki hani kuşları böle sıkarak sewmek istersinizde ölmesinden korkarsınızya onun gibi..Daha fazla yazmak istemiyorum çözemediğim bilmecelerden hiç hoşlanmam bu yüzden gazetelerdeki bilmeceleri bi yapmazdım ona benzedi buda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder