Mükemmeli araMayan Kız...

     Çok kızgınım..Çok kırgın..Değer veriyosun öenmsiyosun..Habersiz kalıyosun hayatından..Yapıştırılmış bir önyargı var tüm insanlardan sana..Bu hatun mükemmeli arıyo,kusursuzu sewiyo diye..Yok öle bişey kardeşim ben kusursuzmuyum sanki..!!!
    Hayatıma girmeye çalışanların yorumu sen nası birini beğeniceksin acaba ki beni, bu harikaaa adamı redediyosun..Eyvallah kendi çaplarında iyi adamlar olabilirlerdi ama ben sewemedim işte..Şimdiyse Sewiyorum diyorum neredeyse hayatımda ilk defa evlenmeyi fln düşünüyorDum-ki ben bunun lafını bile ettirmezdim kimselere..Gayet tamamda demiyordum ama olmazda diyemiyordum ona..Çünkü aşık etmişti beni kendine..
    Nasılmı? Alışveriş merkezinde kendine güvenle ama utanarak tutarak elimi, kimsenin böle hissetirememesinin aksine elimde uyuşma hissettim..Ben kimseyle gezmedim ki el ele bilmio bile adam bunu sölesem köylü güzeli gibi olurmuşum gibi geldi çünkü :/ Sonra herşeyini anlatıodu bana sanki kankasıymışım gibi,yıllardır ewliymişiz gibi doğal düşünmeden, küfürlerini sakınmadan, beni güldürerek..Gittiğimiz mekanlarda hiç tanımadığı bi adamla sohbete koyulduğunda uzaktan izledim onu ..Dedim nası bi adamsın sen nası pozitif, nasıl doğal, nasıl korkusuz..O farkında diildi bunu ama ölümsüz bi andı benim için..Ne saçma dimi başka hatunlar hani bana seni sewiyorum dediği otobüse binmeden 1 sn önce söylediği o tatlı kelimeyi unutamadım demesi lazım yada gittiğimiz konserden dönerken heyecanla masumiyetle yanağına konduramadığım güzel bir öpücüğün olmamasına rağmen ben sana aşık oldum demesini unutamıyorum demeliyim mesela..Onlarında hafızamdaki yeri ayrı tabi ama ben böle diilim işte..Çizdiğiniz kalıp değilim..
     Ama o anlamadı bunu yargılarıyla beraber habersiz bıraktı beni kendinden..Sonra 10 dk bi telefon konuşmasının yeteceğini düşündü herşeye tamam dememe..İyisin dimi dedim iyi olucaksın, ewet dedi kapatmalıyım..Yeterliydi ona göre bu açıklama; şoka düşmüş bi kızın sewdiği adamın senden sakladıklarını öğrenmenin ağırlığına,onu sewmenin çaresizliği ama bi yandanda konuşamadığınız onca şeye!!..Çünkü anlat demişti bigün ona ben senin iyi gününde değil her anında yanında olucam herşeyi anlatabilirsin..Çok sewinmişti oysa böyle söylediğime çözmüştük o gece aslında..Yanılmışım...
     Böyle olunca beni olayların dışında nasıl bırakabildiğinin hüsranıyla yoluma dewam etmeye karar verdim..O akşam Çıktım hayatından hemde öyle böyle diil, hani sewgililer ayrılır ama birinin araması beklenir ilk atışı yapsın gerisi gelir diye düşünülür ya izin veremem buna,, çünkü bi dizide vardı hani ; Bana bişey söyleme ne olur diyo sewdiğine söyleme sewdiğim çünkü İNANIRIM..diyoya bende inanırdım işte..
     O şimdi sanıyo ki itiraf ettiği şey korkuttu beni.. işte o bana  ben senin o yediğin tırnaklarını sewiyorum demişti ama Mükemmeli aradığını kanıtladım bir kez daha!! Nası kaçtı ardına bakmadan..Böyle sansın istemiyorum aslında bilsin istiyorum ne hissetiğimi ama bendede öyle saçma bi gurur varki geri adım atmam asla..Aramazsa aramam neye yarıyosa..
    Zaten işin ironik yanı böyle olsada olmsada bitmişti benim gözümde,mükemmeli beklediğimi sandığında , beni hiçç tanımadığını anladığımda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder