RüYa..

http://www.youtube.com/watch?v=ACvLgl_4JEQ Arkadan çalsın      Ayrılmamızdan bir kaç gün önce Bir rüya gördüm,güzel bir otelin zemin katındaydım heryer kalabalık benim etrafımda çocuklar organizasyonumuz varmış sürekli beni meşgul ediyorlar ama ben sürekli seni bekliyorum gelse artık diyorum özledim diyorum içimden kapıya bakıyorum sürekli, sıkılıyorum feci halde..
       Sonra sen içeri giriosun yine çok tatlısın herzamanki gibi ama bir fark warki herşeyi siliyor,soğuksun bana karşı yanağıma buz gibi  bir öpücük konduruyorsun.Anlayamıyorum ne olduğunu..belime sarılıp selam vermeni istediğim insanlar var diyorsun..Benim çocukluğumdan en samimi arkadaşım (-ki kendisi hem çok güzeldir hemde odtü defln okudu acaip başarılı bi hatun)kıpkırmızı bir elbise giymiş üzerine,inanılmaz şık..benim üzerimde bi kot bi tshirt bakıyorum saf saf..Nasılsın fln sohbet ediyoruz iş için geldim otele diyo,aa diyorum ben dönüyorum bu akşam sendemi dönüyosun yoksa diyorum..Hayır diyo ben bu gece kalıcam burda o an inanılmaz kıskanıyorum onu sende otelde kalıcakmışsın çünkü..
      Neyse ben çıkıyım artık otobüsüm kaçıcak diyorum otelin duvarları yok heryer cam tavandan yere kadar..Dışarıda yağmur yağıyor..Bi anda ayaklarıma bakıyorum ayakkabım yok..Canım diyorum ayakkabılarımı odada unuttum gidip alabilirmiyim?olmaz diyosun otobüsü kaçırırsın taksi seni bekliyo..Eee sen bırakmıycakmısın beni gar'a herzamanki gibi?? hayır diyosun bırakmıycam hoşçakal bile demeden gidiyorum koşarak..
    Sonraki bi kaç günü anlatmama gerek yok zaten ben ayakkabalarımı bile giymeden kaçarken,, seni gerçeklerinle,hayatınla bıraktım belkide sen beni bıraktın bilmiyorum aslında bu rüyayı sen benden iyi yorumlarsın..
   Hoşçakal bile demedik birbirimize..Şimdi demeliyim sanırım hani kitap yazıyodun ya, bende burda yazıyorum işte kim okur kim okumaz umrumda diil..Gizli bahçem burası benim..Varsın sen de Rüya'M olarak kal...Hoşça Kal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder