Aptal Peri Kızı...

          Abi ben anlamadım sana aşık olan biri var mesela belki yani ondanda emin olamayız tabi ama iyi hissedio işte seninleyken mutlu yüzü gülüo hani ,, sen napıosun? Aptal aptal davranıosun kaybediosun sonra üzülüosun kaybettiğin şeye..Sewgiye,aşka üzülüosun,kendine üzülüosun en çokta..Ozaman neden konuştun neden tanıştın dimi  neden böle yapıosun neden yapıosun bunu kendine,O'na ben anlamıoyorum ki.. Alışmak sewmekten zor gelio dioya bi şarkıda aslında tam tersi bence alışmak ; Dünyanın en kolay işi bence,nasıl mı  sesine alışıosun mesela, gülüşüne, bakışına, hep kullandığı meşhur kelimesine.. O'nun bunu kendisine yazdığımı bilmeyeceği gibi bilmiorum ben bi çok şeyini merak ta ediodum oysa çaktırmadan..Aslında kafanda bi dünya soru işareti vardı dimi hani olmazdı hani zordu imkansızdı,gizlemişti senden geçmişini..Neden düşünüosun ozaman şimdi O'nu düşünme abi  unut!!                          
          Biliomusunuz  benim hiç sevgilim olmadı sevgililer gününde..Hep yalnızdım.. Acaba dedim bu bir kehanetmi? Ama anladım ki deil insan en çok kendine yapıo ne yapıosa..Ben hep kaçtım çünkü tam mutluluğa bırakıcakken kanatlarımı hemen toparladım kendimi hemen aman dedim Pusha aman kızım bırakma kendini..Issız adamın ıssız hatunu da benmiyim acaba anlamadım..Yalnzlık ömür boyu bak ona katılıyorum sonuçta hayatında biride olsa çoluğa çocuğada karışsan yalnızsın bi yerde..Ama bu başka bişey kalabalıklar içinde yalnızım hemde çok fena..Kalbim dolmaya çalışırken bile direniyorum..Tıpkı sigara gibi hiç içmedim ama bırakması zor diolar ya hani hiç aklından çıkmıo fln..Halbuki o bırakmaya çalışmıştı sigarayı sırf ben istiyorum diye!! yakmıştır belki şimdi bi tane benim adımı içeren küfürler ederken mesela,yada adımı bile unutmuştur orduevinin önünden geçerken ala ala içimde garip bi his uyandı diyip yoluna devam ediyordur..Şimdi ne yapıcam biliorum aslında bando gibi bi ileri iki geri gidicem bi müddet  tak diycek o zaman uzaklaşıcam tamamen ama izler kalıcak kalbimde izlerde bırakıcam elbet sonra acaba ah mı aldım die düşünüp üzülücem..yazdım ama paylaşmaya bile şüpeliyim o derece kararsızım çekingenim korkağım aman o okurmu bu görürmü yalnışmı anlaşılır derdindeyim yaz işte ya ben zaten hayatımda olanları bi yazsam ah bi yazsam ne komediler çıkar ardarda..
       Neyse ya sonu olmasın bu yazınında hayatımda herşeyin bi sonu var nasılsa bu yazıda sonsuz olsun belki gün gelir güler geçerim güzel bi başlangıç yazarım sonunun gelmiyeceğine inanırım belki, yada çok mühim bir değişiklik yapıp sonunu düşünmemem..Kimbilir...



2 yorum:

  1. ayaklar yere basmalı. cesur gibi gözüksen de cesur değilsin aslında. emin olmadan adım atamazsın çünkü garanticisin. üzülmekten korkuyorsun. bu konuda bencilsin kabul et. kendini düşünüyorsun önce. hep doğru zamanı bekliyorsun ama dopru zaman diye birşey yok. doğr zaman "emin olduğun" andır ! bunları nerden mi biliyorum? bir tahmin et bakalım Pusha ! insan, insanın aynasıdır. baktığın zaman ben de görürsün rahatlıkla kendini. çünkü ben gördüm çoğu zaman kendimi ;)

    YanıtlaSil
  2. sankiii butterflies haklı mı ne :)))

    YanıtlaSil