Çiğköfte Aşkı...

geçenlerde bi arkadaşımla otururken yemekte tesadüfen almış olduğumuz folyolar geçti elimize zaman geçirmek adına bişiler yapmaya başladık..

O hemen folyodan kalp oluşturdu..çok aşıktı çünkü çok mutluydu özlemliydi sewdiğine..tesadüfen olmuştu bu kalp şekli, avuçlarının arasından çıkıvermişti çok hoşumuza giderek..
Bende denemeliyim dedim kendi kendime ve elime bir parça folyo aldım, gözlerimi kapadım avucumun içinde sıktım..Avcumu açtığımda oluşan şeklin kalple uzaktan yakından alakası yoktu :) bi süre oluşan garip şekle baktık beraber fazla düşünemize gerek kalmadan neye benzediğini bulduk.. Çiğköfte :) Önce güldük bisüre ama sonra farkettim ki benim aşk anlayışım çiğköfteye benziyor..Nasıl mı?

Şöyle anlatayım çiğköfte baharatlarla tatlanan aslında çiğ etten yapılan ama yoğruldukça pişen , piştikçe güzelleşen bir nimettir.. şimdi aşkla ne alakası var onu tanımlayacağım:

limonsuz çiğköfte olmaz, anlamsız kalır, limon arkadaşlık eder her lokmaya (tııpkı arkadaşlarının ilişkilerde yaptığı gibi) çok damlatırsan tadı bozulur aşkın (Pardon çiğköftenin :) kendi tadını kaybeder, az damlatmalısındır ama mutlaka olmalıdır, ayranda ailesidir çiğköftenin (aşkının) olaya serinlik katar, acısından canın yandığında, tadı baydığında, yemekten yorulduğun 'en gerekli anda' ayrana sığınırsın, seni ferahlatır ve yemeğini lezzetlendirir ne yedeğini tekrar farketmeni sağlar..

Sewdiğin kişi de 'marul' dur bence:) çiğköfte marulsuz olmaz ilk oluştuğunda biraz açlıktan biraz sabredememekten marulsuz atarsın birkaçtane ağzına ama bakarsın bir eksiklik var onsuz olmaz dersin ve hemen dahil edersin aşk lezzetine marulu..Ayrıca karnın kolay kolay doymaz ama fütürsuzca hızlı hızlı da yersen miğden yanar fena olursun..Acısıda içindedir ,tatlısıda, ekşiside.. Hiç bitmesin istersin heleki sohbetle şarkıyla türküyle çeşitlendimi o zaman unutulmazlar arasında yerini alırbu lezzet ..işte böyle benim aşk anlayışım..belki 'ne obur kız' diyebilirsiniz bana ama kırmızı bir kalpte aşk sembolü saçma gelmeye başlamıştı bana,(nerden çıkartmışlar onuda bilemiyorum) ben biyoloji öğretmeniyim sonuçta kalbe o gözle bakamıyorum belki de. Ama bence çiğköfte aşka çok yakıştı aşkta çiğköfteye :)

Sizinlede paylaşmak istedim :) Kafayı yediğimi düşününler beni ark.listesinden kaldırabilirler alınmam :)hadi çiğköfte yemeye :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder